مرکز کافی نت وگرافیک آراز
مرکز کافی نت وگرافیک آراز

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چگونه در ویندوز ۸ از فایل‌های شخصی خود به صورت خودکار پشتیبان تهیه کنیم؟

نسخه جدید تاریخچه فایل‌ها (File History) در ویندوز ۸، این قابلیت را به شما می‌دهد که به صورت خودکار از اسناد، آهنگ‌ها، تصاویر و دیگر فایل‌های شخصی خود پشتیبان تهیه کنید. با آموزش نحوه استفاده از این ویژگی جدید، همراه تیپـ تاپـ تکـ باشید.

ویندوز ۸ چندین قابلیت جدید را به منظور ایمن‌سازی فایل‌های شخصی کاربران خود ارائه نموده است؛ با این حال یکی از کاربردی‌ترین این قابلیت‌ها، تاریخچه فایل‌ها در این سیستم‌عامل می‌باشد. تاریخچه فایل جدید، اکنون می‌تواند از تمامی اسناد، علاقه‌مندی‌ها، آیکون‌های دسکتاپ و سایر فایل‌های شخصی شما، فایل پشتیبان تهیه کند. علاوه بر اینکه شما می‌توانید زمان‌بندی مشخصی را برای اجرای خودکار پشتیبان‌گیری مشخص نمایید، می‌توانید به صورت دستی و غیرخودکار نیز فرآیند پشتیبان‌گیری را اجرا نمایید.
همچنین شما می‌توانید محل ذخیره‌سازی فایل پشتیبان را یک فلش‌دیسک و یا یک شبکه محلی انتخاب نمایید تا در صورت بوجود آمدن آسیب دیدگی در هارد دیسک رایانه شما، باز هم به فایل‌های پشتیبان خود دسترسی داشته باشید.با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید در صورت بروز آسیب در هر یک از فایل‌های شخصی خود، به آسانی آخرین کپی از آن را بازگردانی کنید.

مطالب در ادامه....

کافی نت آراز

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 / 9 / 1392برچسب:روش پشتیبانی در ویندوز 8, توسط مدیریت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :