مرکز کافی نت وگرافیک آراز
مرکز کافی نت وگرافیک آراز

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 192650
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبدیل لپ تاپ به مودم وایرلس

Connectify Pro 3.7


Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است.

یعنی به وسیله این نرم افزار میتوانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند. استفاده اصلی این نرم افزار در محیط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که دارای مودم وایرلس نبوده و بدون کابل دسترسی به اینترنت ناممکن است.

به این ترتیب کافی است یک لپ تاپ به اینترنت وصل شود و با استفاده از این نرم افزار آن لپ تاپ اینترنت را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین این نرم افزار میتواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد ، به طوری که در حالت آفلاین و بدون اینترنت میتوانید اطلاعات را از طریق شبکه ایجاد شده منتقل کنید و در واقع به ترانسفر دیتا مشغول شوید. برای دسترسی افراد به اینترنت میتوانید یوزرنیم و پسورد تعریف نمایید و به آنها ارائه دهید.

بنابراین با این نرم افزار لپ تاپ شما به یک مودم وای-فای بدون هیچ سخت افزار اضافی تبدیل خواهد شد و سپس افراد دیگر میتوانند با یوزرنیم و پسورد اهدایی شما با لپ تاپ شما به اینترنت متصل شوند و شما نیز افراد متصل شده را مشاهده کنید. 

 

Connectify Pro تبدیل لپ تاپ به مودم وایرلس Connectify Pro 3.7.0.25374

 

دانلود برنامه..

کافی نت آراز
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 / 12 / 1392برچسب:تبدیل لپ تاپ به مودم وایرلس , توسط مدیریت

گوشی موبایل با دوربین 50 مگاپیکسلی در راه است

کمپانی Oppo که با تولید گوشی های هوشمند سری Find در صدر اخبار وب سایت های این بخش قرار دارد، اکنون در نظر دارد تا جدیدترین محصول خود را با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی روانه بازار کند. این محصول که با نام Oppo Find 7 شناخته می شود، به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز است که می تواند وضوح تصویر 1440×2560 را به همراه تعداد 538 پیکسل در هر اینچ به شما ارائه دهد.

مهم ترین بخش فبلت Find 7، سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی آن است که قادر به ثبت تصاویر با وضوح 6120×8160 پیکسل خواهد بود. قضاوت در خصوص فبلت جدید شرکت Oppo و به خصوص در مورد سنسور دوربین آن، پیش از تست توسط وب سایت های مطرح و شناخته شده امکان پذیر نیست. طبق اعلام شرکت سازنده، مراسم رونمایی از Oppo Find 7 در تاریخ 19 مارس در شهر پکن برگزار خواهد شد.

کافی نت آراز
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 15 / 12 / 1392برچسب:گوشی موبایل با دوربین 50 مگاپیکسلی, توسط مدیریت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :